1. Home
  2. =>>
  3. Jewellers
  4. =>>
  5. Thangamayil Jewellery Toll Free Number...
All posts from

Thangamayil Jewellery Toll Free Number & Email Address

Company : Thangamayil Jewellery Limited (TMJL)
Head Quarters : Madurai
Industry : Jewellery
Service/Product : Gold, Silver, Diamond, Gems,blue Stone,etc
Website : https://www.thangamayil.com

Want to comment on this post?
Go to bottom of this page.

Thangamayil Toll Free Number

Toll Free : 1800 123 0505

Related : Tatiwalas Jewellery Jaipur Customer Help Desk Number : www.customercare.gen.in/5989.html

Phone Number : 0452-2565553
Email : care AT thangamayil.com

Contact Address

Palami Center (2nd & 3rd Floor),
Near Ramakrishna Mutt,
25/6, New Natham Road,
Narayanapuram,
Madurai, Tamilnadu 625014

Shipping Policy

The management of Thangamayil is happy to provide secured shipping to the customers for the purchased orders within the geographical boundary of India. The operations team and their associates strive in ensuring the delivery is made accurately in perfect condition and on time. At present the delivery is available in selected towns/cities.

However, on demand of customer, with an additional shipping charge, shipment can be made for other cities or interior part of some cities. For some parts of the city, customer may have to visit the courier office to collect the shipments. Do confirm it with thangamayil.com.

The user must provide the full name (as provided in proof), full address in detail, contact number of the recipient (user). The proof of recipient is verified with government approved identity proof.

Delivery Schedule :
Thangamayil aims to deliver the shipments in 7 to 21 working days, subject to the availability (Refer ’Product Availability’ section) of the products in the showrooms or at warehouse or in the factory. There may be some delay which may take more than 7 to 21 working days to procure or to design.

In such case, the customer will be promptly communicated and made aware of the situation. Delivery guarantee is subject to the terms and conditions of the shipping agent or the courier company. Any inaccuracy in the name or address or inconsistency of the recipient’s presence during delivery shall result in non delivery of the product.

Estimated duration for delivery indicated in Terms and Conditions commence from the date of dispatch and are for guidance purpose only and may vary invariably. The order will be processed to shipping only after the credit/debit card number given/provided is approved by the bank.

Shipment Procedure :
The shipment shall be delivered only to the specified delivery address confirmed by the user. Customers have the option of changing the delivery address any number of times before the order is processed for shipment. Once the shipment is processed, neither the specified receiver of the delivery nor the specified address for delivery shall be changed. Any number of products ordered for a single delivery address will be bundled together and shipped as single shipment.

In case of shipping the ’gifts’, the beneficiary must produce their proof of identification recognized as identification proof by the Government of India. Signature of the recipient is considered as acknowledgment and for verification.

The support team of Thangamayil may contact you to confirm your address, availability etc before shipping the product. The shipment can be tracked by the customer by checking with the courier agent. We are not responsible for any delays caused by courier agencies and/or due to time required for statutory clearances during the delivery process.

3 Comments
Add a Comment
  1. மதிப்பிற்குரிய கலெக்டர் சார் அவர்களுக்கு வணக்கம்.என் பெயா் பாலாஜி.நான் சாதாரண தினகூலி வேலைக்காரன்.28.11.2020 அன்று மாலை 6.12 மணியளவில் தங்கமயில் நகைஷோரும் நான் வெள்ளி நகை வாங்கினேன்.நான் வாங்கிய விலை ₹8850 Gst யுடன்.நேற்று அந்த வெள்ளி பொருளை அதே நகை கடையில் திருப்பி விற்க சொன்றேன் அவர்கள் கேட்டவிலை ரூபாய் ₹1459 மட்டுமே.இது நியாமா என்று நீங்கள்தான் கூறவேண்டும். ஏழை ஓரு (தங்கம் வெள்ளி)பொருள் வாங்குவது எதுக்கு சார் அவசரத்துக்கு அடகு வைக்க (அ)விற்க.இப்படி அநியாத்துக்கு பண்ணலாமானு நேர்மையான அதிகாரியான நீங்கள் தான் சொல்லனும்.அவங்க சொல்லாறங்க பீஸ் ரேட் விலைக்குதான் விற்போம்.நாங்க(நான்) கொடுத்த அது பழைய விலையாம் சார்.(நீங்க கொடுத்தா கிராம் 50ரூபய்க்கு தான் எடுப்போம்னா எந்த கஷ்டமறாவது நகையெடுப்பாங்கல சாா்.)நான் வாங்கும்போதே கேட்டேன் இவ்வளவு விலை ஜாஸ்தியாயிருக்கேனும் அவங்கதான் சொன்னாங்க இதா நீங்க எங்கஷோருமிலேயே கொடுத்தாலோ மாற்றினாலோ நல்லவிலைக்கு எடுத்துக்கொள்வோம்னு சொன்னாங்க.2மாதம் கூட ஆகவில்லை.இப்படி(₹1459) அநியாயமா கேட்க நான் என்ன செய்ய சொல்லுங்க.நிங்களும் கஷ்டப்பட்டு தான் வந்துருப்பீங்க ₹100 ₹200 சரி ₹500 அதிகபட்சம் ₹1000 சரி எனலாம்.இப்படி ஓரேயடியாக ₹1459மேல ஓரு பைசா தரமாட்டனு மரியதையில்லாமல் (ரெஸ்பானஸ்) சொல்றாங்க விற்கின்ற போது அவங்க புத்திசாலியாம் நான் ஏமாளி முட்டாளம் சாா்.ஏமாத்து வேலைக்கும் நியா தரமம் வேண்டாம்.நீங்கள்தான் நல்ல தோரு முடிவாக சொல்லவேண்டும் சார்.

  2. My application number is RJM19SGS978. I have opened a Monthly Saving Scheme at Rajapalayam Branch and regularly making every month payment due through online, yesterday I got a phone call from your Madurai Office stating that my November due Payment was not paid. But I have already paid November 2018 due on 09th November. I have informed regarding due paid on time and asked them to check and call me back and confirm the details of receipt. But from your side no response till today morning. Kindly check and confirm me the same at the earliest.

  3. I am getting messages from Thangamayil, how can I stop it?

Leave a Reply

How to add comment : 1) Type your comment below. 2) Type your name. 3) Post comment.

www.customercare.gen.in © 2021

Contact Us   Privacy Policy   SiteMap